Kwaliteitsbeleid

Kwaliteitsbeleid

Tandzorg Heiloo is onderdeel van Colosseum Dental Benelux en al deze praktijken staan voor hoogwaardige tandheelkunde. 

Onze behandelaars werken met moderne apparatuur. Bovendien werken zij met veilige en hoogstaande materialen van erkende leveranciers.

Kwaliteitsbewaking

Om de kwaliteit van zorg te waarborgen is Colosseum Dental Benelux voortdurend bezig om het kwaliteitsbeleid verder vorm te geven. Colosseum Dental Benelux beschikt over een kwaliteitssysteem, waardoor continu verbeteren in de praktijk geborgd wordt en wij patiënten de zekerheid kunnen bieden dat wij kwaliteit hoog in het vaandel dragen. 

Wij streven continu naar verbetering en innovatie en investeren in trainingen en opleidingen van alle medewerkers voor de laatste tandheelkundige technieken. Tevens beschikt Colosseum Dental Benelux over een garantieregeling.

Beroepsverenigingen

Onze tandartsen zijn aangesloten bij een beroepsvereniging: de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT) of de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) en voor de Mondhygiënisten is er de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM). 

Hoe vindt de kwaliteitsbewaking plaats bij Tandzorg Heiloo?

Naast bij- en nascholing vinden binnen Colosseum Dental Benelux continue kwaliteitscontroles plaats. Niet alleen investeren wij in al onze medewerkers, maar ook in de meest vooruitstrevende apparatuur voor het bereiken van optimale resultaten op kwaliteit en duurzaamheid van gebitsbehandelingen.

 

 

Meer informatie

  • Gedragsregels en praktijkrichtlijnen voor de behandelaars bij Tandzorg Heiloo

    Onze behandelaars houden zich in hun beroepsuitoefening aan gedragsregels en praktijkrichtlijnen voor tandartsen en mondhygiënisten. Deze richtlijnen worden door de beroepsorganisaties van tandartsen en mondhygiënisten opgesteld, vaak in samenspraak met derden.

  • Deskundigheid van de tandheelkundige behandelaars

    Alle behandelaars van Tandzorg Heiloo zijn goed opgeleid en geregistreerd in het BIG-register.

    Onze organisatie werkt voortdurend aan de deskundigheid van de behandelaars, die deze op peil houden door bij- en nascholing en het lezen van vakliteratuur. Dit alles dient om een permanent hoge kwaliteit in gebitsonderhoud en voorlichting te garanderen. Intern wordt door de tandartsen en mondhygiënisten deelgenomen aan bijeenkomsten ten behoeve van deskundigheidsbevordering. Extern wordt deelgenomen aan cursussen, congressen en klinische avonden. 

    Door de bij- en nascholing van onze behandelaars kunt u er als patiënt op rekenen dat de tandheelkundige kennis van onze behandelaars actueel is en u volgens de meest moderne inzichten en technieken wordt behandeld.

4 oktober 2023

goede kwaliteit van zorg

controle afspraak makkelijk gemaakt en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afspraak door b...

Lees meer
3 oktober 2023

Vriendelijk en adequaat

Laia was vriendelijk als altijd en binnen korte tijd stond ik weer buiten.

2 oktober 2023

Goede en vakkundige behandeling

De tandarts neemt haar tijd voor de controle en loopt het hele gebit na en adviseert waar nodig o...

Lees meer
2 oktober 2023

Prima

Voelt goed

1 oktober 2023

Yyyyy

Zzzzz

1 oktober 2023

Prima

Vriendelijk goede uitleg

1 oktober 2023

Tandarts heel goed, telefonisten niet

Ik ben ontzettend blij met mijn tandarts. Ze is kundig en houdt rekening met mijn wensen. De tele...

Lees meer
30 september 2023

Duidelijk en goede kwaliteit

Nu een paar keer (altijd bij dezelfde tandarts) geweest na verhuizing. Altijd goed geholpen, goed...

Lees meer
30 september 2023

Prima

Nathalie is een kundige vakvrouw. Daarnaast staat ze ook open voor een babbeltje. Ze geeft aan al...

Lees meer
28 september 2023

deskundig en begrip volle tandarts

tandarts vroeg meteen hoe de laatste behandeling geweest was en of er nog klachten waren .

28 september 2023

Goed

Goed netjes geholpen aardige mensen

28 september 2023

Prima

Door communicatie foutje was mijn afspraak eruit gehaald, toch even de tijd genomen om mijn bitje...

Lees meer
28 september 2023

Kundig

Neemt de tijd voor controle

28 september 2023

PRIMA LEUKE TANDARTS

PRIMA

27 september 2023

prima

snelle en zeer nette behandeling

27 september 2023

prima

prima

27 september 2023

Attent, positief, maar pijnlijk

Prima geholpen door de arts en haar assistente. Was stipt op de tijd van mijn afspraak aan de beu...

Lees meer
27 september 2023

Prima

Prima Prima Prima

26 september 2023

zie hieronder

Aanmeldzuil is grote verbetering. Vriendelijke (incl. assistente), vaardige en voor zover ik als...

Lees meer
26 september 2023

Prima

Vriendelijke, ervaren medewerkers.

24 september 2023

Prettig

Vriendelijk en prettig.

24 september 2023

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de mondhygiëniste wordt goed geholpen en perfect advies.

24 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Ik krijg hier altijd goede en nodige behandeling en vriendelijke sfeer.

24 september 2023

heel goed9

heel goede ervaring

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandzorg Heiloo
De Strandwal 22G
1851 VM
Heiloo
Wo
8:00 - 17:00