Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

goede kwaliteit van zorg
controle afspraak makkelijk gemaakt en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afspraak door b...
Lees meer
Vriendelijk en adequaat
Laia was vriendelijk als altijd en binnen korte tijd stond ik weer buiten.

Goede en vakkundige behandeling
De tandarts neemt haar tijd voor de controle en loopt het hele gebit na en adviseert waar nodig o...
Lees meer
Prima
Voelt goed

Yyyyy
Zzzzz

Prima
Vriendelijk goede uitleg

Tandarts heel goed, telefonisten niet
Ik ben ontzettend blij met mijn tandarts. Ze is kundig en houdt rekening met mijn wensen. De tele...
Lees meer
Duidelijk en goede kwaliteit
Nu een paar keer (altijd bij dezelfde tandarts) geweest na verhuizing. Altijd goed geholpen, goed...
Lees meer
Prima
Nathalie is een kundige vakvrouw. Daarnaast staat ze ook open voor een babbeltje. Ze geeft aan al...
Lees meer
deskundig en begrip volle tandarts
tandarts vroeg meteen hoe de laatste behandeling geweest was en of er nog klachten waren .

Goed
Goed netjes geholpen aardige mensen

Prima
Door communicatie foutje was mijn afspraak eruit gehaald, toch even de tijd genomen om mijn bitje...
Lees meer
Kundig
Neemt de tijd voor controle

PRIMA LEUKE TANDARTS
PRIMA

prima
snelle en zeer nette behandeling

prima
prima

Attent, positief, maar pijnlijk
Prima geholpen door de arts en haar assistente. Was stipt op de tijd van mijn afspraak aan de beu...
Lees meer
Prima
Prima Prima Prima

zie hieronder
Aanmeldzuil is grote verbetering. Vriendelijke (incl. assistente), vaardige en voor zover ik als...
Lees meer
Prima
Vriendelijke, ervaren medewerkers.

Prettig
Vriendelijk en prettig.

Zeer tevreden
Ik ben zeer tevreden over de mondhygiëniste wordt goed geholpen en perfect advies.

Vriendelijk en professioneel
Ik krijg hier altijd goede en nodige behandeling en vriendelijke sfeer.

heel goed9
heel goede ervaring