Telefoonnummer: 072-5331995

 

  • Breed scala aan behandelingen
  • Toegankelijk voor het hele gezin
  • Vriendelijk personeel

Direct inschrijven

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

Tandzorg Heiloo
De Strandwal 22G
1851 VM  Heiloo

Tel: 072-5331995
E-mail: info@tandzorgheiloo.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 072-5123889

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 12:00
12:30 - 16:15
Dinsdag:
8:00 - 12:00
12:30 - 16:15
Woensdag:
8:00 - 12:00
12:30 - 16:15
Donderdag:
8:00 - 12:00
12:30 - 16:15
Vrijdag:
8:00 - 12:00
12:30 - 16:15
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Inschrijven nieuwsmail

© 2019, Tandzorg Heiloo | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd november 2019