Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
4 oktober 2023

goede kwaliteit van zorg

controle afspraak makkelijk gemaakt en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afspraak door b...

Lees meer
3 oktober 2023

Vriendelijk en adequaat

Laia was vriendelijk als altijd en binnen korte tijd stond ik weer buiten.

2 oktober 2023

Goede en vakkundige behandeling

De tandarts neemt haar tijd voor de controle en loopt het hele gebit na en adviseert waar nodig o...

Lees meer
2 oktober 2023

Prima

Voelt goed

1 oktober 2023

Yyyyy

Zzzzz

1 oktober 2023

Prima

Vriendelijk goede uitleg

1 oktober 2023

Tandarts heel goed, telefonisten niet

Ik ben ontzettend blij met mijn tandarts. Ze is kundig en houdt rekening met mijn wensen. De tele...

Lees meer
30 september 2023

Duidelijk en goede kwaliteit

Nu een paar keer (altijd bij dezelfde tandarts) geweest na verhuizing. Altijd goed geholpen, goed...

Lees meer
30 september 2023

Prima

Nathalie is een kundige vakvrouw. Daarnaast staat ze ook open voor een babbeltje. Ze geeft aan al...

Lees meer
28 september 2023

deskundig en begrip volle tandarts

tandarts vroeg meteen hoe de laatste behandeling geweest was en of er nog klachten waren .

28 september 2023

Goed

Goed netjes geholpen aardige mensen

28 september 2023

Prima

Door communicatie foutje was mijn afspraak eruit gehaald, toch even de tijd genomen om mijn bitje...

Lees meer
28 september 2023

Kundig

Neemt de tijd voor controle

28 september 2023

PRIMA LEUKE TANDARTS

PRIMA

27 september 2023

prima

snelle en zeer nette behandeling

27 september 2023

prima

prima

27 september 2023

Attent, positief, maar pijnlijk

Prima geholpen door de arts en haar assistente. Was stipt op de tijd van mijn afspraak aan de beu...

Lees meer
27 september 2023

Prima

Prima Prima Prima

26 september 2023

zie hieronder

Aanmeldzuil is grote verbetering. Vriendelijke (incl. assistente), vaardige en voor zover ik als...

Lees meer
26 september 2023

Prima

Vriendelijke, ervaren medewerkers.

24 september 2023

Prettig

Vriendelijk en prettig.

24 september 2023

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de mondhygiëniste wordt goed geholpen en perfect advies.

24 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Ik krijg hier altijd goede en nodige behandeling en vriendelijke sfeer.

24 september 2023

heel goed9

heel goede ervaring

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandzorg Heiloo
De Strandwal 22G
1851 VM
Heiloo
Wo
8:00 - 17:00